Montag, 1. Oktober 2012

Stars and stripes!

Hello everyone! :)

 
High waist: Newyorker
Bluse: Sister Mode
Ring :DIY Gewinn bei der lieben Annika von Deluxeful
Schuhe: NewYorker
Uhr: Fossil
 


 
Remember how we used to party up all night
Sneaking out and looking for a taste of real life
Drinking in the small town firelight
(Pabst Blue Ribbon on ice)

 
Sweet sixteen and we had arrived
Walking down the streets as they whistle, "Hi, hi!"
Stealin' police cars with the senior guys
Teachers said we'd never make it out alive

 
 

 
This is what makes us girls
We don't look for heaven and we put our love first
Don't you know we'd die for it? It's a curse
Don't cry about it, don't cry about it
This is what makes us girls
We don't stick together 'cause we put our love first
Don't cry about him, don't cry about him
It's all gonna happen

 
 
 
 
eure Couer :-*
 
 
 
Text:bei Lana del Rey
 
 


Kommentare:

Ich freue mich das du ein Kommentar hinterlassen möchtest.
Ich bin imer foh über positive Resonanz, sowie über weitere Tipps und Verbesserungsvorschläge.

Allgemein halte Dich bitte an einen freundlichen Umgangston, denn dann bin ich eigentlich auch ganz lieb.

ich freue mich das du hierhergefunden hast und wenn die mein Blog gefällt dann verfolge mich doch einfach.

Vielen Dank.
Deine Couer